Roda de premsa de presentació de la 21a edició de la Mostra Gastronòmica de les Garrigues

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 21a edició de la Mostra Gastronòmica de les Garrigues, que se celebrarà del 31 d’octubre al 13 de desembre de 2015. L’acte comptarà amb la participació del diputat Enric Mir; del president del Consell Comarcal de les Garrigues, Antoni Villas; de la presidenta de la Comissió de Promoció Econòmica, Turisme i Cultura, Anna Feliu i el representant d’un dels restaurants que hi participen a la iniciativa. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 26 d'octubre de 2015

Descarregar esdeveniment