Roda de premsa de presentació de la 1a Volta al pantà d’Utxesa. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

 La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 1a Volta al pantà d’Utxesa, que se celebrarà diumenge 8 de juny. L’acte comptarà amb l’alcalde de Sarroca de Lleida i president del Consorci d’Utxesa, Jaume Revés; l’alcaldessa d’Aitona i vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol; i l’alcalde de Torres de Segre, Josep Ramon Branzuela.

Descarregar esdeveniment