Roda de premsa de presentació de la 1a Senglar Trail de Cubells

El vicepresident quart en funcions de la Diputació, Eloi Bergós, participarà en la roda de premsa de presentació de la 1a Senglar Trail de Cubells, que se celebrarà el 16 de juny. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació– comptarà amb les intervencions del regidor en funcions de l’Ajuntament de Cubells, Jordi Solé; i dels organitzadors de la cursa, Josep Solé i Josep Roma. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment