Roda de premsa de presentació de la 1a Fira AgroBioTech Innovation Forum
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; participarà en la roda de premsa de presentació de la 1a Fira AgroBioTech Innovation Forum, que se celebrarà a Fira de Lleida entre els dies 25 i 27 de novembre. La presentació, que tindrà lloc a l’Auditori Joan Oró del Parc Científic, comptarà també amb la participació de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; la delegada territorial del Govern a Lleida, Núria Gil; el vicepresident segon de la Cambra de Comerç de Lleida, Pompili Roiger, i el director general de Fira de Lleida, Oriol Oró.