Roda de premsa de presentació de la 1a Biennal d’Escultura de la Granadella 2025
El diputat Fermí Masot i l’alcaldessa de la Granadella, Elena Llauradó, presentaran la primera edició de la Biennal d’Escultura de la Granadella 2025, amb obres centrades en la cultura de l’oli, la ruralitat, la naturalesa, el paisatge, la sostenibilitat, la literatura, la filosofia o l’humanisme. La biennal està organitzada per l’Ajuntament de la Granadella a través del Centre de la Cultura de l’Oli de Catalunya, amb la col·laboració de la Cooperativa de La Granadella.