Roda de premsa de presentació de la 16a Copa del Món d’Eslàlom de la Seu d’Urgell
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 16a Copa del Món d’Eslàlom, que se celebrarà els dies 8, 9 i 10 de setembre al Parc Olímpic del Segre de la Seu d’Urgell. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident tercer, Gerard Sabarich; de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla, i del gerent del Parc del Segre, Francesc Ganyet. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 30 d'agost de 2017