Roda de premsa de presentació de la 15a Marxa Cicloturista Montsec-Montsec
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro; el president del Club Ciclista Balaguer, Víctor Saiz i el tresorer i membre de la junta del club, Jordi Ribalta, presentaran la 15a Marxa Cicloturista Montsec-Montsec, que se celebrarà el dia 17 de maig, en les distàncies de 190, 140 i 80 km.