Roda de premsa de presentació de la 14a Xallenge David Duaigües
El vicepresident primer de la Diputació, Jordi Latorre; l’alcalde d’Almatret, Jordi Tarragó; i la presidenta del Club Ciclista i Excursionista d’Almatret, Montse Duaigües, presentaran la Xallenge David Duaigües, que se celebrarà a Almatret el dia 12 de març.