Roda de premsa de presentació de la 12a Marxa Cicloturista Montsec-Montsec
La vicepresidenta, Estefania Rufach; el president del Club Ciclista Balaguer, Sisco Caus; el delegat a Lleida de la Federació Catalana de Ciclisme, Víctor Saiz; el vicepresident del Club Ciclista Balaguer, Jordi Ribalta, i el cap de Promoció i Màrqueting del Patronat de Turisme, Juli Alegre, presentaran la dotzena edició de la Marxa Cicloturista Montsec-Montsec de bicicleta de carretera, que se celebrarà el dissabte 21 de maig a Balaguer.