Roda de premsa de presentació de la 12a edició de la Cursa de l’Oli de les Borges Blanques
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 12a edició de la Cursa de l’Oli de les Borges Blanques, que se celebrarà el pròxim diumenge 18 de gener.
L’acte comptarà amb la participació del diputat Antoni Villas; de l’alcalde de les Borges Blanques, Enric Mir; del regidor d’Esports de l’Ajuntament de les Borges Blanques, Francesc Mir; del president del Club Atlètic Borges, Xavier Sahuquillo, i d’una representant de la junta del club, Aurea Arce.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)