Roda de premsa de presentació de l’11a Fira de la Màgia al carrer
La vicepresidenta segona de la Diputació, Estefania Rufach, participarà en la roda de premsa de presentació de l’11 Fira de la Màgia al carrer-Montgai Màgic, que se celebrarà en aquest municipi entre els dies 3 i 6 d’octubre. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació– comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Montgai, Jaume Gilabert; del director artístic de la fira, Xavier Pérez ‘Mag Reivax’, i del president d’AMIL (Associació de Mags i Il·lusionistes de Lleida), Joan Gomís. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)