Roda de premsa de presentació de Firauto a Balaguer. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de Firauto a Balaguer. L’acte estarà presidit pel vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, i comptarà amb la participació de l’alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, i del regidor de Promoció Econòmica, Toni Velimelis.  

Descarregar esdeveniment