Roda de premsa de presentació de FiraTàrrega. Palau Marc. Barcelona
La vicepresidenta segona de la Diputació i alcaldessa de Tàrrega, Rosa Perelló, participarà en l’acte de presentació de FiraTàrrega que s’organitza a la capital de l’Urgell entre els dies 11 i 14 de setembre a Tàrrega. La roda de premsa –que tindrà lloc al Palau Marc, seu de la Conselleria de Cultura de la Generalitat de Catalunya-, estarà presidida pel conseller de Cultura de la Generalitat, Ferran Mascarell, i comptarà també amb la intervenció del director artístic de FiraTàrrega, Jordi Duran.