Roda de premsa de presentació de ‘El Rèquiem de Mozart, homenatge a Lluís Virgili’
La vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, acompanyada pel director de l’Orquestra Julià Carbonell, Alfons Reverter; el director del l’Orfeó Lleidatà, Pedro Pardo; i del president del Patronat de la Fundació Orfeó Lleidatà l’Orfeó, Antonio Soliva, participaran en la roda de premsa de presentació de ‘El Rèquiem de Mozart, homenatge a Lluís Virgili’ que es podrà escoltar els dies 30 i 31 de març i 6 d’abril en diferents indrets del territori. La presentació se celebrarà al despatx de direcció de l’IEI.