Roda de premsa de presentació de del Circuit Mitges de Ponent

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del Circuit Mitges de Ponent, que aglutina una sèrie de mitges maratons en quatre etapes organitzades a la demarcació de Lleida i que inclouen Balaguer, Tàrrega, Mollerussa i Lleida.

L’acte comptarà amb la participació del cap de Relacions Interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo; el representant de l’Associació Esportiva Ekke i un dels organitzadors de la iniciativa, Ivan Espílez; així com els regidors d’esports dels ajuntaments que acullen la mitja marató.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 30 de gener de 2015

Descarregar esdeveniment