Roda de premsa de presentació de “Ciència al carrer 2013”. Aula Magna de l’IEI.

La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa Perelló, presidirà la roda de premsa de presentació de ‘Ciència al carrer’, que se celebrarà a l’Aula Magna de l’IEI. La roda de premsa –que se celebrarà a l’Aula Magna de l’IEI- comptarà també amb les intervencions de la regidora de Cultura de l’ajuntament de Lleida, Montse Parra; el director dels SSTT d’Ensenyament a Lleida, Miquel Àngel Cullerés; la directora de Caixafòrum Lleida, Mercè Freixenet; el director del CRP del Segrià, Antonio López; la representant del FECYT, Cintia Refojo; i el president del CC del Segrià, Pau Cabré.

Descarregar esdeveniment