Roda de premsa de presentació d’Animac 2025
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en la roda de premsa de presentació d’Animac 2025, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya, que se celebra a Lleida entre els dies 20 i 23 de febrer. L’acte -que tindrà lloc a la Sala Leandre Cristòfol del Palau de Congressos-La Llotja, comptarà també amb la participació de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, i de la directora d’Animac, Carolina López.