Roda de premsa de la reivindicació de la construcció del Túnel de Salau

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la reivindicació de la construcció del Túnel de Salau. A l’acte hi participaran el diputat Josep Ibarz;  Isidre Gavin, secretari d'Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya; Joan Simó, president de la Cambra de Comerç de Lleida;  Mireia Pujol, presidenta Association Liaison France-Espagne, i Miquel Àngel Alonso, secretari general de l’Associació Internacional del Túnel de Salau.

Descarregar esdeveniment