Roda de premsa de balanç i lliurament del donatiu a l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida IRB-Lleida, a càrrec de Mamapop
El vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez, acompanyat de la vicepresidenta Rosa Pujol, participarà en la roda de premsa de balanç i lliurament del donatiu a l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida IRB-Lleida, a càrrec de Mamapop, que tindrà lloc al Saló de Plens de la Paeria de Lleida. L’acte comptarà també amb les intervencions de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa i representants de l’IRB-Lleida.