Roda de premsa de balanç dels primers quatre anys de funcionament de ‘El Bus de la Salut’

La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, presidirà la roda de premsa de de balanç dels primers quatre anys de funcionament de ‘El Bus de la Salut’. La presentació –que tindrà lloc a la Sala de Premsa de la Diputació– comptarà amb la participació de la directora de l’IRBLleida, Elvira Fernández; del director de la Fundació Renal Jaume Arnó, Ignacio Gracia; de la gerent de la Regió Sanitària Lleida i de la Regió Sanitària Alt Pirineu i Aran, Divina Farreny; de la coordinadora del projecte a l’atenció primària de Lleida, Cristina Farràs, i del coordinador del projecte a l’IRBLleida, Marcelino Bermúdez. (El servei de premsa oferirà informació d’acte acte)

Descarregar esdeveniment