Reunió tècnica amb el conseller Puigneró pel desplegament de la fibra òptica
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, i el conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública, Jordi Puigneró, participaran en la reunió tècnica, a porta tancada, que mantindran amb els alcaldes de la demarcació al Teatre Armengol de Bellpuig, per tractar del desplegament de la fibra òptica al territori.