Reunió per afrontar el pla de xoc de l’incendi de la Ribera d’Ebre, el Segrià i les Garrigues
La presidenta en funcions de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà en la reunió per parlar del pla de xoc per fer front a l’incendi que va cremar part de la Ribera d’Ebre, el Segrià i les Garrigues, que se celebrarà al Centre d’Empreses de Flix, sota la presidència de la consellera de Presidència de la Generalitat, Meritxell Budó.