Reunió institucional sobre la campanya de la fruita. Delegació del Govern de la Generalitat. Lleida.

El president de la Diputació, Joan Reñé, participarà en la reunió institucional sobre la campanya de la fruita que tindrà lloc a la Delegació del Govern de la Generalitat, a Lleida.

Descarregar esdeveniment