Reunió institucional amb l’Associació Catalana de Municipis (ACM)

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat Marc Baró, es reunirà amb els responsables de l’Associació Catalana de Municipis (ACM), encapçalats per la seva presidenta, Meritxell Budó (12.15 hores). La trobada -que també comptarà amb la participació del vicepresident de l’entitat municipalista, Jaume Oliveras- tindrà lloc al despatx de Presidència del Palau de la Diputació. Prèviament, es farà una recepció oficial amb la presència de la vicepresidenta Sandra Castro, les diputades Estefania Rufach i Rosa Perelló, i el diputat Fermí Masot, a la Sala Viladrich (12.00 hores).

Descarregar esdeveniment