Reunió informativa sobre la gestió dels ajuts dels Fons de Transició Nuclear amb els alcaldes dels municipis lleidatans implicats

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i la delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, Montse Bergés, presidiran la reunió informativa sobre la gestió dels ajuts dels Fons de Transició Nuclear amb els alcaldes dels municipis lleidatans implicats, i que té com a finalitat acompanyar les zones afectades per la desnuclearització en la transició energètica justa i el desenvolupament socioeconòmic del territori.

Descarregar esdeveniment