Reunió entre Diputació de Lleida, consells comarcals, Endesa i el Departament d’Empresa i Coneixement per analitzar el subministrament elèctric a la província
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha convocat per aquest divendres una reunió entre els consells comarcals de Lleida, Endesa i el Departament d’Empresa i Coneixement per analitzar i trobar solucions als dèficits de subministrament elèctric a les comarques de Lleida. A les 13.00 hores, els mitjans gràfics podran agafar imatges.Un cop finalitzada la reunió, es farà una atenció als mitjans de comunicació.(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 9 de juny de 2017