Reunió del president Joan Talarn amb el secretari general d’Infraestructures del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Xavier Flores
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, mantindrà una reunió de treball amb el secretari general d’Infraestructures del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Xavier Flores, per tal d’abordar el projecte de la Diputació de Lleida de nous accessos a l’AP-2. Joan Talarn estarà acompanyat del diputat i el director de Serveis Tècnics, Marc Baró i Joan Albert Mas, respectivament, i a la reunió participaran també el subdelegat del Govern de l’Estat a Lleida, José Crespín; el cap de la Demarcació de Carreteres de l’Estat a Catalunya, Vicenç Vilanova, i el secretari de Territori i Mobilitat de la Generalitat, Isidre Gavín.