Reunió del Patronat de Turisme amb els diferents representants del sector turístic de l’Alt Urgell. Consell Comarcal de l’Alt Urgell. La Seu d’Urgell
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida mantindrà dues reunions de treball amb els diferents representants de les administracions locals i de les entitats i empreses turístiques de la comarca de l'Alt Urgell. En aquesta reunió hi assistiran per part del Patronat de Turisme el vicepresident, Gerard Sabarich; el director, Jordi Blanch, i el diputat de l'Alt Urgell i membre del consell d'administració del Patronat, Antoni Navinés. La primera reunió serà amb els representants de les entitats de l’Alt Urgell, i l’altre amb els representants d'empreses i entitats turístiques de la comarca.