Reunió del patronat de la Fundació Democràcia i Govern Local. Seu de la fundació a Madrid

La vicepresidenta segona, Rosa Maria Perelló, assistirà a la reunió del patronat de la Fundació Democràcia i Govern Local.

Descarregar esdeveniment