Reunió del Pacte Nacional pel Referèndum
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la reunió del Pacte Nacional pel Referèndum, que estarà presidida pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont.
Hi participaran les entitats i institucions promotores del Pacte, així com els membres del Comitè Executiu, coordinat per Joan Ignasi Elena. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà fotografia d’aquest acte)