Reunió del G6 a la Diputació de Lleida
El president de la Diputació, Joan Talarn, presidirà la reunió del G6, que conformen la Diputació de Lleida, la Generalitat de Catalunya, la Paeria de Lleida, la Universitat de Lleida i les Cambres de Comerç de Lleida i Tàrrega i que se celebrarà a la sala polivalent del Palau de la Diputació. En la reunió participaran l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; els presidents de les Cambres de Comerç de Lleida i Tàrrega, Jaume Saltó i Carles Giribet, respectivament; el vicerector de Política Institucional i Planificació Estratègica, Ferran Badia; el delegat del Govern a Lleida, Bernat Solé, i representants del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda, IRTA, Eurecat i el Centre Tecnològic Forestal de Catalunya. El G6 es va formar per crear un model competitiu i sostenible d’economia verda, circular i altament digitalitzada.