Reunió del Fons de Transició Nuclear

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de l’alcaldessa de la Granadella, Elena Llauradó, donarà la benvinguda a la sessió de presentació de projectes transformadors susceptibles de ser finançats a través dels Fons de Transició Nuclear, que se celebrarà al Centre Cívic de la Granadella.

La trobada reunirà els 19 municipis de les Garrigues i el Segrià que podran finançar projectes de transició energètica, promoció econòmica i generació de llocs de treball a les zones afectades pel futur tancament de les centrals nuclears de Vandellòs i Ascó.

Durant la sessió, representants tècnics del G10 exposaran els projectes.

Descarregar esdeveniment