Reunió del Consell Rector del Patronat de Promoció Econòmica

La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, presidirà la reunió del Consell Rector del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació (Promeco), que tindrà lloc a la Sala Polivalent de la Diputació de Lleida. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment