Reunió del Consell General del Consorci de l'Estany d'Ivars i Vila-Sana

La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, presidirà la reunió del Consell General del Consorci de l’Estany d’Ivars i Vila-Sana, que tindrà lloc a la Sala d’Actes del Consell Comarcal del Pla d’Urgell. La presidenta anirà acompanyada del vicepresident quart de la Diputació, Eloi Bergós. Tot seguit, a les 11.30 hores, la presidenta visitarà l’Estany d’Ivars i Vila-sana. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment