Reunió del consell administració de l’Organisme de Recaptació
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà la reunió del consell d’administració de l’Organisme de Recaptació que se celebrarà a la sala polivalent de la Diputació, i que comptarà amb la participació de la vicepresidenta de l’Organisme, Rosa Perelló.