Reunió del comitè estratègic de la Transformació

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la reunió del comitè estratègic de la Transformació, que tindrà lloc a la Cambra de Comerç de Lleida, juntament amb representants de la resta d’institucions, organitzacions empresarials i sindicals que conformen el G10.

Descarregar esdeveniment