Reunió de la ‘Plataforma per la millora de la línia Barcelona-Manresa-Lleida’

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, presidirà la reunió convocada amb els representants de la ‘Plataforma per a la millora de la línia Barcelona-Manresa-Lleida’ formada pels alcaldes dels deu municipis amb parada de tren d’aquesta línia (Lleida, Bell-lloc d’Urgell, Mollerussa, Golmés, Castellnou de Seana, Bellpuig, Anglesola, Tàrrega, Cervera i Sant Guim de Freixenet), els presidents dels Consells Comarcals afectats pel pas de la línia, els representants de les Cambres de Comerç de Lleida i Tàrrega i els representants dels sindicats, així com el delegat del Govern de la Generalitat, Ramon Farré, representants del Departament de Territori i Sostenibilitat i els portaveus dels grups polítics de la Diputació de Lleida. A l’inici de la reunió es farà un MUT per als mitjans audiovisuals (11.00 hores), mentre que l’atenció es farà a les 12.30 hores aproximadament. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment