Reunió de la ‘Plataforma per a la millora de la línia de tren Lleida-Manresa’ amb el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet
La ‘Plataforma per a la millora de la línia de tren Lleida-Manresa’, encapçalada per la presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, es reunirà amb el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, a la sala polivalent de la Diputació. La reunió (10.00 hores) comptarà amb la participació del secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Isidre Gavín; els alcaldes dels deu municipis amb parada en aquesta línia (Lleida, Bell-lloc d’Urgell, Mollerussa, Golmés, Castellnou de Seana, Bellpuig, Anglesola, Tàrrega, Cervera i Sant Guim de Freixenet); el delegat del Govern de la Generalitat, Ramon Farré; la directora dels Serveis Territorials de Territori i Sostenibilitat a Lleida, Dolors Tella; els presidents dels Consells Comarcals de municipis amb parada d’aquesta línia; els portaveus dels grups polítics de la Diputació; els representants de les Cambres de Comerç de Lleida i Tàrrega i els representants dels sindicats. Prèviament (09.30 hores), el conseller Calvet haurà estat rebut a la Diputació per la presidenta de la Diputació, els vicepresidents i els portaveus dels grups polítics de la Diputació, i signarà el Llibre d’Honor a la Sala Viladrich. Els mitjans audiovisuals podran fer un MUT a l’inici de la reunió (10.00 hores). A les 11.00 hores aproximadament es farà l’atenció als mitjans de comunicació. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)