Reunió de la comissió de seguiment del Pla Rodalies de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat pel secretari de Mobilitat i Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, Marc Sanglas; el director general de Transports i Mobilitat, Oriol Martori; i la delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, Montse Bergés; juntament amb representants del món municipal, sindicats i Cambra de Comerç, és reuniran per fer un seguiment i avaluació del Pla de Rodalies de Lleida. L’atenció als mitjans es farà amb posterioritat a la reunió, a partir de les 11.30 hores, aproximadament, a la mateixa Sala Polivalent de la Diputació de Lleida. A partir de les 11.15 hores es facilitarà un MUT per als mitjans gràfics i audiovisuals que ho desitgin.