Reunió de la comissió de seguiment del Pla Rodalies de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat per Marc Sanglas, secretari de Territori i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya; Oriol Martori, director general de Transports i Mobilitat; Antoni Segarra, president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya; Montse Bergés, delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, i José Crespín, subdelegat del Govern espanyol a Lleida; juntament amb representants del món municipal, sindicats i Cambra de Comerç, és reuniran demà per fer un seguiment i avaluació del Pla de Rodalies de Lleida. L’atenció als mitjans posterior a la reunió serà a les 11.00 hores a la mateixa Sala Polivalent de la Diputació de Lleida. A les 10.50 hores es farà un MUT per als mitjans gràfics i audiovisuals que ho desitgin.