Reunió de la Comissió de Seguiment del Congost de Mont-rebei.
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i de la Diputació d’Osca, Miquel Gracia, presidiran la tercera sessió de la Comissió de seguiment del conveni entre les diputacions de Lleida i Osca per a l’establiment d’una estratègia d’actuació i gestió integral de l’entorn de l’embasament de Canelles i el congost de Mont-rebei, que se celebrarà a la Sala Polivalent de la Diputació de Lleida. En la reunió també participaran el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa; el president del Consell Comarcal del Pallars Jussà, Josep Maria Mullol; l’alcalde de Sant Esteve de la Sarga i president del Consell d’Alcaldes del Pallars Jussà, Jordi Navarra; l’alcaldessa d’Àger, Mireia Burgués; l’alcaldessa d’Os de Balaguer, Estefania Rufach; l’alcaldessa de Tremp, Maria Pilar Cases; l’alcalde de Bonansa i president de la comarca de la Ribagorça, Marcel Iglesias; l’alcalde d’Estopiñán, Óscar Toledano; l’alcalde de Viacamp i Llitera, Alfredo Pociello; l’alcalde del Pont de Montanyana, José Peris; el comissari adjunt i la cap de l’Àrea de Control del Domini Públic Hidràulic, Javier Sanroman; el cap de la secció de Biodiversitat i Medi Natural de Lleida de la Generalitat, Xavier Marco; a mes de tècnics de l’empresa PRAMES, encarregada de la redacció del projecte. Els mitjans de comunicació podran prendre imatges de la reunió a partir de les 13.15 hores i els dos presidents faran una atenció a peu dret a les 13.30 hores, hora prevista de la finalització de la comissió. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)