Reunió de la comissió de seguiment del Congost de Mont-rebei

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el president de la Diputació d’Osca, Miguel Gracia, encapçalaran les delegacions de la comissió de seguiment del Congost de Mont-rebei, que es reunirà al saló de plens de la Diputació d’Osca.   En la reunió participaran l’alcalde de Sant Esteve de la Sarga i president del Consell d’Alcaldes del Pallars Jussà, Jordi Navarra; l’alcaldessa d’Àger, Mireia Burgués; l’alcalde de Bonansa i president de la comarca de la Ribagorça, Marcel Iglesias; l’alcalde d’Estopiñán, Óscar Toledano; l’alcalde de Viacamp i Llitera, Alfredo Pociello; l’alcalde del Pont de Montanyana, José Peris; el comissari adjunt i la cap de l’Àrea de Control del Domini Públic Hidràulic, Javier Sanroman i Elena Pérez; el cap de la secció de Biodiversitat i Medi Natural de Lleida de la Generalitat, Xavier Marco; a més de tècnics dels ajuntaments de Tremp, del Consell del Pallars Jussà i de l’empresa PRAMES.

Descarregar esdeveniment