Reunió amb representants dels sindicats CGT, UGT i CCOO
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, es reunirà al seu despatx amb representants dels sindicats CGT, UGT i CCOO. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, es reunirà al seu despatx amb representants dels sindicats CGT, UGT i CCOO. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)