Reunió amb representants dels sindicats CGT, UGT i CCOO

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, es reunirà al seu despatx amb representants dels sindicats CGT, UGT i CCOO. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment