Reunió amb l’alcalde del Baix Pallars

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, mantindrà una reunió amb l’alcalde del Baix Pallars, Josep Maria Semino. LLeida, 30 d'agost de 2017

Descarregar esdeveniment