Reunió amb la consellera de Presidència, Elsa Artadi
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, es reunirà amb la consellera de Presidència, Elsa Artadi, i altres representants institucionals. La reunió se celebrarà a la Sala Tàpies del Palau de la Generalitat. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)