Reunió amb institucions i entitats de suport als refugiats per consensuar una resposta conjunta al drama migratori
La vicepresidenta primera, Rosa Perelló, participarà a la reunió convocada amb institucions del país i entitats de suport a persones refugiades per tal de consensuar una resposta conjunta des de Catalunya al drama migratori que viu Europa. La reunió se celebrarà al Palau de la Generalitat i estarà presidida per la vicepresidenta del Govern i consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté. A la reunió hi participaran les quatre diputacions catalanes, l’Associació Catalana de Municipis, la Federació de Municipis de Catalunya i representants d’entitats de suport a persones refugiades. Lleida, 7 de setembre de 2015