Reunió amb els presidents dels consells comarcals per parlar dels ajuts FEDER

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, mantindrà aquest dimecres, 4 de maig a les 9.30 hores una reunió amb els presidents dels consells comarcals per parlar de la nova convocatòria d’ajuts FEDER.

Abans d’iniciar la reunió, a les 9.15 hores, està prevista una atenció als mitjans de comunicació a peu dret a la mateixa Sala Polivalent.

 A l’inici de la reunió els mitjans gràfics podran entrar a fer un mut.

 (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment