Reunió amb els alcaldes del Solsonès
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà en la reunió del consell d’alcaldes del Solsonès, que se celebrarà a la seu del Consell Comarcal del Solsonès, acompanyada de la presidenta del Consell, Sara Alarcón. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)