Reunió amb els alcaldes afectats per la línia Lleida-Manresa
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, presidirà la reunió convocada amb els alcaldes afectats per la línia Lleida-Manresa, arran de l’accident mortal del passat divendres a l’altura de l’antic baixador de Castellgalí, on dos trens van xocar frontalment. A l’inici de la reunió es farà un MUT per als mitjans audiovisuals (12.30 hores), mentre que l’atenció es farà a partir de les 13.15 hores aproximadament. (El servei de premsa servirà informació d’aquest acte)