Reunió amb el Síndic d’Aran

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, rebrà la visita del Síndic d’Aran, Carlos Barrera, al despatx de Presidència del Palau de la Diputació.

Descarregar esdeveniment